ASKLIPIOS

next to you since 2005

Ο σεβασμός για την ευημερία και τα δικαιώματα του ασθενούς
βρίσκεται πάντοτε στο κέντρο όλων μας των προσπαθειών.

Η Κλινική ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ Α.Ε ανταποκρινόμενη στον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών στο χώρο της υγείας, που επιβάλλουν τα εθνικά και διεθνή πρότυπα, τα ευρωπαϊκά δεδομένα και η ισχύουσα νομοθεσία, αποφάσισε να τροποποιήσει το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας που εφαρμόζει κατά ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001:2008 προκειμένου να καλύπτει τις απαιτήσεις του νέου προτύπου ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001:2015  & του ΕΝ 15224:2012.

Το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας της Κλινικής καλύπτει τη διάγνωση, το σχεδιασμό της φαρμακευτικής αγωγής & την παροχή νοσηλευτικών υπηρεσιών για την περίθαλψη και θεραπεία ατόμων που πάσχουν από ψυχικές ασθένειες και σχεδιάστηκε σύμφωνα με τις ανάγκες και τις επιδιώξεις της κλινικής, καθώς επίσης και σε συμφωνία με Νομικές και Κανονιστικές απαιτήσεις.

Η ικανοποίηση και η εξασφάλιση της εμπιστοσύνης και των απαιτήσεων των ασθενών, των συγγενών τους και των ασφαλιστικών φορέων, μέσω της εκπλήρωσης καθορισμένων προδιαγραφών ποιότητας και η ευσυνειδησία και η συνέπεια αποτελούν βασικές αρχές της ψυχιατρικής κλινικής. Γενικός στόχος είναι η παροχή υψηλών προδιαγραφών υπηρεσιών, λαμβάνοντας υπόψη τα επιτεύγματα της εξέλιξης στον τομέα της ιατρικής. Πιο συγκεκριμένα η κλινική επιδιώκει:

  • τη θεραπεία των ατόμων που πάσχουν από ψυχικές ασθένειες και νοσηλεύονται στις εγκαταστάσεις της
  • την εφαρμογή των πιο σύγχρονων επιστημονικών μεθόδων
  • την εφαρμογή ενιαίας στρατηγικής για να αποφευχθούν εγγενείς αδυναμίες παρόμοιων προσπαθειών σε αντίστοιχους χώρους (όπως ασυλοποίηση και ανεπαρκής αντιμετώπιση των ψυχικά ασθενών)
  • τη συνεργασία με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς που ασχολούνται με τα προβλήματα ψυχικής υγείας
  • τη συνεχή διεύρυνση των ικανοτήτων των νοσηλευομένων
  • τη διαρκή αναβάθμιση του δυναμικού της κλινικής, μέσω προγραμμάτων κατάρτισης, αλλά και πρόσληψης καταρτισμένων νέων εργαζόμενων
  • την εφαρμογή της διεργασίας διαχείρισης του κλινικού κινδύνου, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης της κλινικής επικινδυνότητας
  • το σεβασμό στις ιδιαιτερότητες των ασθενών και των προσωπικών τους δεδομένων
  • την τήρηση των ηθικών αξιών, της ηθικής και δεοντολογίας και των χαρακτηριστικών και απαιτήσεων ποιότητας στις υπηρεσίες παροχής φροντίδας υγείας και την ασφάλεια στο σύνολο των ημεδαπών και των διεθνών ασθενών και λοιπών πελατών και ενδιαφερομένων μερών
  • η συνεχή βελτίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας και της λειτουργίας της κλινικής με την αποτελεσματική χρήση των παρακάτω εργαλείων :
  • Καθορισμό και ανασκόπηση στόχων ποιότητας.
  • Ανασκόπηση Διοίκησης
  • Εσωτερικές Επιθεωρήσεις
  • Διορθωτικές και Προληπτικές Ενέργειες
  • Συστηματική ανάλυση δεδομένων που προκύπτουν από τα Αρχεία Ποιότητας.

Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων έχουν πραγματοποιηθεί στην τεκμηρίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας όλες οι απαραίτητες αναφορές. Μέσω του συστηματικού σχεδιασμού, του ελέγχου των διαδικασιών και της συνεχούς βελτίωσης όλων των δραστηριοτήτων, εκπληρώνονται οι αρχές της Κλινικής.

Η Διοίκηση δεσμεύεται στη διάθεση της υποδομής και του εξοπλισμού που κρίνεται απαραίτητη για την υλοποίηση των εργασιών της. Κάθε εργαζόμενος είναι υπεύθυνος για την ποιότητα της δικής του εργασίας και είναι επιβεβλημένο να συμβάλλει στη διαχείριση της ποιότητας, της ασφάλειας των προϊόντων και την επίτευξη των καθορισμένων στόχων. Για το λόγο αυτό όλοι οι εργαζόμενοι, ανάλογα με τις αρμοδιότητές τους, ενημερώνονται σχετικά με το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας και ενεργούν αποδεδειγμένα σύμφωνα με τους καθορισμένους κανόνες.

Διαδικασίες, ροές και ενέργειες οι οποίες δεν εγγυώνται την εκπλήρωση των στόχων που έχουν τεθεί, διακόπτονται άμεσα από τους υπεύθυνους, διεξάγονται αναλύσεις αιτιών και ορίζονται τα απαιτούμενα μέτρα βελτίωσης. Η πολιτική ανασκοπείται ετησίως.

Share This